Tu ide o patentový plagát, ktorý zobrazuje dizajn klasického Cadillac-u, s patentom udeleným 27. februára 1951 pod ÄÃslom Des. 162,137 H.J. Earlovi. Toto umelecké dielo zachytáva elegantnú a aerodynamickú siluetu vozidla v dvoch uhloch, Äo ilustruje prácu v oblasti priemyselného dizajnu, ktorá bola významná v povojnovom obdobÃ. Je to dizajn, ktorý ovplyvnil automobilový priemysel dlho po jeho prvom predstavenÃ.
Ilustrácia, ktorá bola predložená 10. augusta 1949, zdôrazÅuje predný a boÄný profil auta a odráža dobu, keÄ estetika auta bola rovnako dôležitá ako jeho funkcia. Tento patentový výkres nie je len technickou dokumentáciou, ale aj umeleckým vyjadrenÃm, ktoré oslavuje ikonickú éru americkej automobilovej kultúry. To z neho robà perfektnú nástennú dekoráciu pre každého, kto oceÅuje vintage autá a úlohu, ktorú zohrali v histórii priemyselného dizajnu.
Trendový plagát, ktorý sa výhodne kombinuje s inými motívmi na vytvorenie trendovej obrazovej steny.
Plagát tlačený na 230-gramovom prémiovom papieri, ktorý je FSC certifikovaný a odolný voči starnutiu.
Bez rámu, s možnosťou objednania.
Sku: