Tento patentový poster predstavuje sofistikovaný výkres auta na Cadillacu, navrhnutý slávnym H.J. Earlom. Dátum 27. február 1951, s patentovým číslom Des. 162,137, pôvodne podaným 10. augusta 1949, zachytáva tento obraz podstatu povojnovej automobilovej výroby. Motív je poctou zlatému veku amerického auta a je vyrobený s dôrazom na detaily, ktoré zaujímajú nielen výrobcov áut, ale aj milovníkov dizajnu.
Patentový poster ukazuje dve rôzne uhly auta, čo dáva pocit jeho rozmerov a dizajnu. Tento typ patentového výkresu nie je len dôležitou súčasťou technickej histórie, ale aj štýlovým doplnkom interiéru pre zberateľov a nadšencov. Čistota a elegancia postera z neho robí vynikajúci doplnok do každej miestnosti a vytvára tému na rozhovor pre návštevníkov a obdivovateľov klasického priemyselného dizajnu.
Trendový plagát, ktorý sa výhodne kombinuje s inými motívmi na vytvorenie trendovej obrazovej steny.
Plagát tlačený na 230-gramovom prémiovom papieri, ktorý je FSC certifikovaný a odolný voči starnutiu.
Bez rámu, s možnosťou objednania.
Sku: