Dostal som poškodený alebo nesprávny produkt – čo mám robiť?

Vždy robíme všetko, čo je v našich silách, aby sme skontrolovali naše produkty pred ich odoslaním a zabalili ich tým najlepším možným spôsobom. Keďže takmer všetky odoslané rámy/zrkadlá obsahujú skutočné sklo, môže sa žiaľ stať, že produkt vám príde poškodený. Týka sa to však len 1-2% našich balení a je to niečo, na čom neustále pracujeme, aby vám ako zákazníkovi nevznikli žiadne škody, ale tiež aby sme znížili náš dopad na životné prostredie.

Všetky naše rámy balíme do pevných kartónov kombinovaných s baliacim papierom a na ochranu pred nárazmi sú všetky rámy zabalené v bublinkovej fólii (Bohužiaľ, bublinková fólia je materiál, ktorý chráni najlepšie, no neustále pracujeme na znížení jej spotreby), aby preprava k vám domov bola tak bezpečná, ako sa len dá.

Ak máte tú smolu, že dostanete poškodený alebo nesprávny produkt, vždy urobíme všetko, čo je v našich silách, aby sme vám rýchlo a jednoducho pomohli a minimalizovali tak vaše nepríjemnosti. Potrebujeme od vás len fotografiu poškodeného/nesprávneho produktu. Pošlite nám e-mail na adresu info@bgastore.sk so spomenutou fotografiou, číslom objednávky, vašimi kontaktnými údajmi a popisom toho, čo sa stalo a my sa postaráme o to, aby sme vám čo najskôr pomohli. 
Svoju sťažnosť nám môžete napísať aj cez náš chat, ak nás chcete kontaktovať tam, kliknite na ružové pole chatu vpravo dole.

Naším konečným cieľom je, aby ste Vy ako zákazník boli vždy spokojný. Či už chybu urobíme my (alebo prepravná spoločnosť), vždy urobíme maximum pre to, aby ste boli spokojní. Ak si chcete prečítať naše úplné podmienky nákupu -kliknite sem-